Highball på det fina facet med alla kristallerna. Går mitt på väggen. Padda upp riktigt eftersom det kan hända att kristallerna går av. Då blir det en lång flygfärd!!
Inga registrerade bestigningar för Death before dishonor.
Hålet, ?
Slabben i mitten på väggen, namnet kommer från hålet på toppen
# 18, ?
Upp på västra sidan av areten
#31, ?
Grooven med escape åt höger
Attack Decay Sustain Release, 6B+
Kul och annorlunda problem som ligger precis vänster om det fina highballproblemet. Startar i stora fina grepp för att sen vika av till vänster ut på det stora slopande spoilerslabben. Skumma moves för att sen göra en jobbig sträckning upp till en sluttande minicrimp. Även sittstart som tillför en halv grad kanske...Graden osäker. (ADSR - För dom som knappat på analoga synthar från -70 och -80 tal vet vad det är. För er som inte pillat: ADSR är en parameterinställning hos synthar. ADSR kan förklaras som stegring, sänkning, hållnivå och avklingning. ADSR reflekterar lite hur detta problem var/är.
Death before dishonor, 6C
Highball på det fina facet med alla kristallerna. Går mitt på väggen. Padda upp riktigt eftersom det kan hända att kristallerna går av. Då blir det en lång flygfärd!!
Myggan, 6B
Vid parkeringen på grusplanen. Mitt på väggen, rakt upp via stor hylla. Utan areten till vänster.