Inga registrerade bestigningar för Poliståg.
Djungel George-Traversen, 6C
Startar: Ss i hörnet där det är som lägst. Slutar i samma utsteg som problem 6 (vid rampen) (Graden är ej traversgrad)
Gummi-Tarzan , Projekt
Ss vid diedret. H. hand på greppet som är fixat med plasticpadding. V. hand på det du hittar och sedan rakt upp.
Balla Trazan Apanson , 6A+
Ss vid aretén med v. hand i ett hål på v. sidan av areten och h. hand på lägsta crimpen på h. sidan av areten. Sedan rakt upp.
No pain no gain , 7A+
Ss med H. hand på den tydliga långa horisontella listen. V. hand på en liten sloper. Sedan rakt upp på knoppar och ev. annat.
Bullfrog, Projekt
Ss med v. hand på den horisontella listen och h. hand på en liten crimper. Sedan rakt upp. (Kanten (diedret) till höger ingår inte).
Feel the pain , 6A
Ss vid diedret. Följ diedret upp. Samma avslut som "D. G. T."
Coola Banane , 6B
Ss i hörnet med v. hand i det stora sidotaget (underkling) och h. hand på en crimper. Klättra rakt upp på svaet utan diedret till vänster.
Banankontakt, 5
Ss så långt ner du kan. Följ kanten åt vänster och klättra upp där stenen är som högst.
Poliståg, 6A+
Rakt upp för väggen.
Thrasher, 6B
Ss längst till höger i sprickan på den sprayade väggen. Följ den åt vänster och klättra upp vid areten utan att krafsa med fötterna till vänster om sprickan till vänster om areten.
Don't slash..., Projekt
Upp för den fina och slopiga areten.
Thrasher direkt , 6A
Stående med händerna i sprickan ca. 1 meter till h. om areten. Klättra till areten och upp för den. (Använd inga fötter långt ut till vänster om areten)
Concrete jungle, 5+
Upp för den tydliga sprickan.
Blåljus, Projekt
Rakt upp för väggen ungefär 1 m. till höger om areten.
Prow, Projekt
Hög prow och några väggproblem ett par hundra meter till vänster om de andra kvillängenproblemen. Bra stenkvalitet. Fler bra väggar finns i området.